מטרת העל של משרד החינוך היא עיצוב דמות הבוגר וטיפוח יכולתו להתמודד עם עולם משתנה. להשגת מטרה זו חשוב לספק לילדים בגיל הרך שאינם מכירים חיים בלא טכנולוגיה – הזדמנויות מועילות לשימוש באמצעים טכנולוגיים. כך יוכלו למצות את הפוטנציאל האישי שלהם לתפקד כסוכנים פעילים (active agent) ולפתח אוריינות דיגיטלית שתסייע להם בהמשך דרכם.
מטרת הגן העתידי לאפשר לילדים ולצוות הגן לעצב, לפתח וליצור תדיר את הגן הייחודי שלהם, לפי המציאות המשתנה, מתוך אינטראקציה מיטבית בין כל השותפים, ניצול הזדמנויות וסביבות מגוונות (אנושיות, קהילתיות, פיזיות וטכנולוגיות).
אנו מביאים בפניכם מגוון דרכים יעילות לשילוב טכנולוגיות למידה דיגיטליות לתמיכה בתהליכי למידה פדגוגיים משמעותיים ויעילים, איכותיים וחדשניים על פי תפיסת הגן העתידי.
בעמוד זה רכזנו עבורכם את הקישורים המרכזיים שיסייעו לכם בקידום והטמעה של למידה משולבת דיגיטל בבתי הספר: חומרי למידה מוכנים בתחומי הדעת השונים, דגמי הוראה, סביבות ללמידה סינכרונית ועוד.
כתבות מומלצות
איך עוברים ממערכת חינוך מבוססת הוראה למערכת חינוך מבוססת למידה? / הגיע זמן חינוך
פדגוגיה מוטת עתיד / אגף מו"פ משרד החינוך. על המודל המתמקד בששת עקרונות הליבה: פרסונליות, שיתופיות, אי-פורמליות, גלוקליות, תמורתיות ותכלול של זהות וייעוד אישי.
מיומנויות המאה ה-21 בחינוך העל יסודי/ האגף לחינוך על יסודי, המזכירות הפדגוגית, מנהל תקשוב
100 שיטות חדשניות שנבחרו ע"י ארגון hundred head"' שיובילו שינוי: ערכים, שיטות
גם החזרה ללימודים סדירים בבתי ספר בארה"ב ובקנדה לא ביטלה את חשיבות הלמידה מרחוק לחלק מהתלמידים